Depunem toate eforturile pentru ca serviciile noastre să se deruleze în mod profesional, respectând măsurile impuse de autorități. Având în vedere situația epidemiologică, vă rugăm să respectați toate prevederile Regulamentului Nostru Intern, valabile pentru clienții și vizitatorii noștri pe perioada stării de alertă.

Pe toată durata prezenței dumneavoastre în incinta societății noastre este obligatorie purtarea corespunzătoare a măștii de protecție (masca trebuie să acopere gura și nasul).
În continuare vă încurajăm să respectați normele de igienă cu privire la dezinfectarea adecvată a mâinilor, utilizând dezinfectantul de mâini pus la dispoziția Dumneavoastră la intrare, precum și respectarea distanței fizice (2m între persoane).

Vă mulțumim pentru înțelegere și cooperare!

Provocarea Covid – 19

Virusul Covid-19 ne-a confruntat cu provocări fără precedent la nivel global și afectează în mod direct viata de business dar și cea personală.

Am răspuns cu promptitudine!

Noi, echipa Pacovis, am abordat proactiv situația „nouă” din timp, am implementat măsuri necesare și am definit clar obligațiile aferente acestora. Respectăm întotdeauna recomandările guvernului român, precum și cele specificate de O.M.S., iar în continuare, consultăm și urmărim recomandările publicate de institutul Robert Koch din Germania, precum și de Departamentul Federal pentru Sănătate Publică din Elveția (BAG).

Pentru a numi doar câteva dintre măsuri implementate în cadrul societății noastre, am definit grupe de angajați care lucrează în diferite intervale de timp și s-au interzis deplasările între secții. Comunicarea internă este asigurată prin platforme electronice. Vizitele interne și externe au fost restricționate și sunt controlate în

mod constant cu strictețe, iar pe perioada stării de urgență mulți angajați au lucrat de acasă. Am completat procedurile de igienă.

Având în vedere că ne desfășurăm activitatea în industria alimentară, suntem conștienți de rolul nostru în acest lanț, iar obiectivul nostru, în special în perioada aceasta, este de a asigura disponibilitatea continuă a materiilor prime sigure, necompromise și neafectate de evenimentele Covid-19.

Rezistăm împreună!

Prin coordonarea eficientă a departamentelor noastre și prin strânsă colaborare cu furnizorii noștri respectiv cu autoritățile competente, analizând constant evenimentele și trendurile pieței alimentare pe plan național și internațional, facem tot posibilul să deservim prompt și corect acest segment de piață.

Ne-am distanțat social!

Chiar dacă în prezent în continuare trebuie să respectăm o distanță socială, suntem încrezători că va veni vremea când ne vom apropia din nou.

Regulament Intern
Măsuri de siguranță pentru prevenirea
răspândirii COVID-19

Pentru limitarea răspândirii noului tip de coronavirus și pentru a asigura continuitatea activității în cadrul firmei S.C. Pacovis România SRL s-au luat urmatoarele măsuri:

1. Intrarea persoanelor străine în incinta fabricii este strict interzisă fără o înțelegere prealabilă (Pt. 5).

2. La livrarea mărfurilor se vor respecta următoarele:

a. persoanele care ridică marfa (agenți, delegați, curier, etc.) vor anunța serviciul de pază despre sosirea lor și vor aștepta în parcarea din afara societății până cănd personalul de la desfacere pregătește comanda (transmisă anterior prin email, fax, etc.) urmând a fi chemați la rampă (în ordinea sosirii) pt. preluarea mărfii;

b. marfa se va așeaza pe rampă și dacă este posibil va fi încărcată personal de client;

c. în cazul mărfurilor paletizate sau a unui volum mare de mărfuri încărcarea se face de către personalul societății noastre, clientul rămâne în mașină pe timpul încărcării iar dacă este nevoie de ajutorul său se va păstra pe cât posibil distanța de 2 m față de angajatul societății care îl deservește;

d. dacă clientul are de predat personalului societății documente, BO, CEC, bani numerar, etc. acestea se vor pune într-o cutie pusă la dispoziție special pt. acest lucru și vor fi operate după minimum 3 zile;

e. eventualele diferențe la predarea mărfurilor se vor rezolva ulterior prin schimbul de documente prin poșta electronică sau prin livrarea ulterioară a produselor lipsă;

f. atât personalul societății cât și clientul vor purta obligatoriu mască și se va păstra o distanță fizică de minim 2 m;

g. este strict interzisă interacțiunea clienților cu alți angajați ai societății.

3. La recepția mărfurilor se vor respecta următoarele:

a. descărcarea mărfurilor se face de către angajații firmei noastre, șoferul camionului/autoutilitarei rămânând în cabină pe toată durata descărcării;

b. în cazul în care este nevoie de ajutorul șoferului (pt. a indica sau manipula anumiți paleți sau orice alte lucruri necesare descărcării) acesta va păstra o distanța de minim 2 m față de angajatul societății;

c. actele care însoțesc mărfurile se vor înmâna personalului de la desfacere sau pază care le vor prelua într-o cutie pusă la dipoziție special pt. acest lucru și vor fi procesate după minim 3 zile;

d. eventualele diferențe la recepția mărfurilor se vor rezolva ulterior prin schimbul de documente prin poșta electronică sau prin livrarea uterioară a mărfurilor lipsă;

e. mărfurile venite din zonele critice se vor păstra în depozit neatinse pt. a se asigura o perioadă de staționare de minim 5 zile înainte de a intra în procesare;

f. atât personalul societății cât și șoferul vor purta obligatoriu mască și mănuși de protecție și se va păstra o distanță de siguranță de minim 2 m.

4. Transmiterea informațiilor, comenzilor sau a altor solicitări se vor face telefonic sau prin poșta electronică; dacă totuși este necesar schimbul de documente se va face folosind cutia pusă la dispoziție în acest scop iar documentele vor fi operate după minim 3 zile de la primire.

5. Persoanele care dintr-un motiv bine întemeiat (mentenanță, service, intervenții, etc.) au programată o întâlnire cu conducerea sau cu alți angajați ai societății iar această întălnire nu se poate amâna, vor respecta următoarele reguli:

a. așteaptă în parcare acceptul de a intra în incinta fabricii (strict în zona birourilor);

b. va fi supus controlului temperaturii corpului; dacă aceasta nu corespunde i se va refuza accesul în fabrică;

c. completează declarația pe propria răspundere privind starea de sănătate și dacă s-a întors sau a tranzitat o zonă infectată în ultimele 14 zile sau dacă a intrat, în mod conștient, în contact cu persoane infectate;

d. va folosi dezinfectantul la intrarea în incinta fabricii și se va echipa cu mască, mănuși și halat de protecție;

e. pe toată durata vizitei va fi însoțit de un reprezentant al societății, se va păstra distanța de 2 metri și se va limita pe cât posibil durata vizitei.


6. Măsuri interne suplimentare de igienă:

a. au fost amplasate distribuitoare cu dezinfectant la intrările în fabrică folosirea lor atât la intrarea în fabrică cât și la ieșire fiind obligatorie;

b. s-au îmbunătățit procedurile existente și s-au implementat proceduri noi referitoare la normele interne de igienă, angajații fiind informați și instruiți permanent cu privire la importanța respectării acestora;

a. angajații din producție vor purta obligatoriu mască și mănuși de protecție;

b. la sosirea în firmă nici un angajat nu va purta masca sau mănușile de protecție purtate în afara firmei;

c. mânerele ușilor de acces precum și a ușilor interioarea se vor igieniza și dezinfecta cu soluții pe bază de alcool de mai multe ori pe zi;

d. holurile de acces se vor spăla cu dezinfectant pe bază de clor după fiecare intrare și ieșire a angajaților sau ori de câte ori este nevoie.

e. sala de mese va fi igienizată după fiecare utilizare insistându-se asupra dezinfectării meselor, scaunelor și a mânerelor ușilor de la intrare;

f. s-au îmbunătățit și intensificat normele de igienă a tuturor mijloacelor de transport marfă (proprii sau externe) prin dezinfecția acestora cu soluții pe bază de clor înainte de fiecare livrare (notându-se în „Registrul de igienizare” data, ora și numele persoanei care a efectuat operațiunea);

g. conducătorii auto au fost echipați cu măști, mănuși de protecție și dezinfectant fiind informați și instruiți conform procedurilor clienților noștri.

7. Măsuri cu privire la monitorizarea stării de sănătate a angajaților:

a. completarea zilnică de către toți angajații a unei declarații pe proprie răspundere cum că nu au circulat în zone infectate sau aflate în carantină și nu au intrat, în mod conștient, în contact cu persoane infectate, suspecte de a fi infectate aflate în carantină sau în izolare la domiciliu sosite cu mai puțin de 14 zile din țări sau zone puternic afectate de pandemia de coronavirus.

Dacă acest lucru se întâmplă vor rămâne la domiciliu anunțând conducerea societății precum și autoritățile.

b. la intrarea în firmă se va preleva temperatura fiecărui angajat cu termometru digital fără contact.

Dacă un angajat are temperatura corpului mai mare de 37°C, acesta nu va intra în producție, va pleca acasă și va anunța medicul de familie pentru a putea identifica și elimina cauza creșterii temperaturii.

8. Măsuri pentru a minimaliza contactul angajaților din diferite departamente ale societății:

a. începerea/terminarea programului de lucru precum și intrarea/ieșirea din fabrică se va face la intervale orare astfel stabilite încât intrarea/iesirea din secții, echiparea/dezechiparea în vestiare precum și pauzele de masă sau odihnă se vor face pe secții; programele au fost afișate și aduse la cunoștința angajaților;

b. se evită deplasările între birouri, secții de producție și depozite;

c. schimbul intern de informații se face telefonic sau prin poșta electronică;

d. în cazul în care este absolut necesară deplasarea între secții se va păstra pe cât posibil o distanță de 2 m;

e. s-a limitat intersectarea personalului din departamentul desfacere cu personalul din secțiile de producție;

f. se evită pt. moment deplasările care pot suferi amânare iar unii angajați, care pot face acest lucru, își desfășoară activitatea de acasă prin telemuncă.

Monitorizăm în mod regulat situația și impactul posibil al coronavirusului asupra activității firmei și asupra clienților firmei iar sănătatea și starea de bine a personalului propriu precum și a clienților și partenerilor noștri sunt și vor rămâne întotdeauna în centrul misiunii noastre.

În momentul de față nu ne confruntăm cu nici-o problemă care ar putea să afecteze capacitatea de producție respectiv livrările către toți clienții noștri.

Vă stăm la dispoziție pentru orice alte informații sau precizări mulțumindu-vă pentru încrederea acordată.

Multă sănătate !

S.C. Pacovis România SRL