Loading...
Noutăți2021-11-03T13:01:16+00:00

Noutăți

Pe această pagină găsiți

informații despre produse și soluții noi, abordări focusate pe trendurile actuale și evenimente speciale organizate în cadrul societății noastre, respectiv știri generale din industria alimentară, în special a cărnii.

Produse în trend

Salam crud afumat pentru pizza

Amestec funcțional de aditivi și condimente Pacovis pentru fabricarea unui salam optim, un produs care se pretează atât pentru pizza cât și pentru consum ca atare. Acest mix conferă produsului finit atât un gust deosebit cât și capacitatea de a nu se ondula la coacere pe blatul de pizza. Având în vedere că produsul are o umiditate mai mare decât salamurile, acesta se încadrează în grupa de produse crud afumate.

Ingrediente Pacovis pentru produse cu specific italiano-francez

Cu mândrie vă prezentăm noua noastră gamă de produse cu specific italiano-francez: Cârnați crud uscați cu alune și mucegai nobil Cârnați crud uscați cu nucă și mucegai nobil Cârnați crud uscați cu ceapă prăjită și mucegai nobil Cârnați crud uscați cu aromă de brânza (blue cheese) și parmezan cu

Mixuri orientate către piața produselor cu etichetă curată

Trendul „Clean Label” sau „eticheta curată” este prezent în Europa de câțiva ani, iar în ultima perioadă acest fenomen a luat amploare datorită cererii tot mai ridicate a cetățenilor pentru transparență în etichetarea produselor din carne. Și în țara noastră, tendința consumatorilor de a se îndrepta spre produse cu

Produse pentru fabricarea semipreparatelor, gastronomie și ready-meal

Urmărim piața semipreparatelor și cunoaștem problemele din acest segment. Vă putem oferi soluții moderne pentru producția în general a semipreparatelor, produselor ready-meal, de catering sau a preparatelor de tip “HoReCa”. Pentru mai multe detalii, Vă rugăm să luați legătura cu specialiștii noștri.

Alternativele noastre pentru vegetarieni, vegani și flexitarieni

Curentul vegetarian a devenit popular în România. Numărul vegetarienilor din țara noastră crește de la an la an. Conform statisticii Asociației Vegetarienilor din România, ca. 2-3% din populație (adică peste 450.000 de persoane) a renunțat să mai mănânce produse din carne. Nu subestimăm acest trend și am pus mare accent

Știri din industria alimentară

România a importat mai puțină carne în primul trimestru din 2021

România a importat carne şi organe comestibile în valoare de 203,97 milioane de euro, în primele trei luni din acest an, în scădere cu aproape 21% faţă de perioada similară din 2020, potrivit datelor centralizate de Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale (MADR), transmise la solicitarea AGERPRES.În perioada ianuarie – martie 2020 au fost consemnate importuri de carne şi organe comestibile, în valoare de 257,11 milioane de euro.Pe de altă parte, din exporturile de carne şi organe comestibile au fost încasate doar 55,28 milioane de euro, în creştere uşoară faţă de perioada similară a anului 2020, când acestea au totalizat 52,77

Prețurile mărfurilor, în creștere continuă, produc îngrijorare

Producătorii de alimente se confruntă cu o creștere a materiilor prime agricole și industriale, chiar dacă războiul prețurilor dintre mărci blochează reevaluările solicitate. Tendința inflaționistă depășește vârful din 2008. ANIA (Asociația Națională a Industriilor Alimentare din Franța) evidențiază o cifră edificatoare: indicele FAO al prețului alimentelor a atins un nivel nemaivăzut de zece ani, cu o creștere medie de 31% într-un an. În cauză: creșterea cererii din partea Chinei și, într-o măsură mai mică, din partea Statelor Unite, chiar dacă pericolele climatice dăunează recoltelor, în special în Brazilia. Creșterile vorbesc de la sine: +26% pentru cereale, +100% pentru uleiuri, +

Aproape toți românii consumă carne săptămânal

Un nou studiu de piață realizat de Nielsen arată că aproape toți românii consumă carne săptămânal, iar jumătate dintre ei chiar zilnic, transmite ZF.ro. 92% dintre consumatorii de carne consumă carne de două ori pe săptămână cel puţin. Totodată, 39% dintre ei spun că au redus consumul în ultimul an. „Dacă ne uităm în meniul consumat în ultimele 4 săptămâni, descoperim ca tinerii de până în 24 de ani consumă în măsura mai mare decat celelalte categorii de vârstă mezeluri vegetale sau înlocuitori de carne – și asta nu ca opțiune pentru a posti. Este posibil ca acest lucru să

Etichetare inteligentă – Linie directă de comunicare între consumatori și producători

Etichetele inteligente care utilizează tehnologia de ultimă generație pentru a oferi cumpărătorilor o serie de informații noi despre produse ar putea crea o linie directă de comunicare între consumatori și producători și ar contribui la promovarea unei noi ere de încredere între aceștia, potrivit unui nou proiect de cercetare. Proiectul Smart Tags, finanțat de inițiativa de inovare EIT Food și coordonat de Centrul de cercetare tehnică VTT din Finlanda, analizează ambalaje inovatoare care ar putea fi adoptate de-a lungul diferitelor lanțuri alimentare și de aprovizionare. Proiectul finanțat de EIT Food lucrează cu producătorii, consumatorii și comercianții cu amănuntul pentru

În ciuda pandemiei, Salamul de Sibiu IGP rămâne un aliment preferat de români, producția anuală fiind constantă

În România producția anuală de Salam de Sibiu IGP ramâne constantă la 3.000 de tone, chiar și în acest an provocator pentru toate afacerile. Totuși în cadrul categoriei se dezvoltă un nou trend, cel de Salam de Sibiu IGP feliat, care reprezintă aproximativ 6 % din totalul vânzărilor de Salam de Sibiu. Salamul de Sibiu, renumit că o delicatesă locală, a devenit în 2016 primul produs românesc din carne recunoscut la nivelul Uniunii Europene . De peste doi ani de zile, celebram tradiția acestui produs veritabil în fiecare an pe 1 noiembrie, producția unică a acestuia fiind meșteșugul de care

Studiu: Ingredientele nerecunoscute descurajează consumatorii?

Un nou sondaj care investighează preferința cumpărătorilor din Marea Britanie și SUA sugerează că multe produse alimentare și băuturi nu oferă etichetarea clară dorită de consumatori. Tendința etichetei curate, prin care consumatorii solicită produse alimentare naturale fără ingrediente artificiale, nu dă semne că ar intra pe o pantă descendentă. Un nou sondaj efectuat luna trecută pe un eșantion de 1.000 de persoane adulte din Marea Britanie și SUA a arătat că, în ambele părți ale Atlanticului, etichetele cu listele de ingrediente nu sunt încă suficient de clare. Potrivit Ingredient Communications, care a comandat efectuarea sondajului SurveyGoo, ingredientele nerecunoscute continuă să

Title

Date de identificare

S.C. Pacovis România S.R.L.

CUI: RO 14321477,
NORC: J26/855/2001,
EUID: ROONRC,
BCR Central TG.Mureș,
Cont-RON: RO54 RNCB
0193 0159 9626 0001

Contact:

Strada Insulei nr. 37 540337,
Târgu Mureș, România
Telefon: +4 0265 250 786
Mobil: +4 0742 374 275
Fax: +4 0265 263 066
Email: office@pacovis.ro
Web: pacovis.ro

Calendar

March 2024
M T W T F S S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Go to Top