Un nou studiu de piață realizat de Nielsen arată că aproape toți românii consumă carne săptămânal, iar jumătate dintre ei chiar zilnic, transmite ZF.ro.

92% dintre consumatorii de carne consumă carne de două ori pe săptămână cel puţin. Totodată, 39% dintre ei spun că au redus consumul în ultimul an.

„Dacă ne uităm în meniul consumat în ultimele 4 săptămâni, descoperim ca tinerii de până în 24 de ani consumă în măsura mai mare decat celelalte categorii de vârstă mezeluri vegetale sau înlocuitori de carne – și asta nu ca opțiune pentru a posti. Este posibil ca acest lucru să ne semnalizeze un trend pe care producătorii de carne ar putea capitaliza pentru a nu pierde legătura, pe termen mediu și lung, cu acești potențiali consumatori”, a declarat Vasi Dragomir, Consumer &Shopper Insights Leader, NielsenIQ Romania.”

87% dintre cumpărătorii de carne spun că, la cea mai recentă achiziție, au optat pentru carne neprocesată, iar 36% au pus în coș mezeluri.

Pe categoria de vârstă 45 – 59 de ani, 91% dintre respondenți, la ultimele cumpărături, au ales carne neprocesată, și 33% mezeluri.

Diferențele de obiceiuri alimentare între vârste se reflectă și la tipul de carne cumpărat. Carnea din pui este preferată de 79% dintre cumpărătorii de 18 – 24 de ani, iar carnea de porc, de 72% dintre cumpărătorii de 45 – 59 de ani.

Studiul s-a desfășurat online, în perioada octombrie – noiembrie 2020. Eșantionul cuprinde 1000 de respondenți, utilizatori de internet, din mediul urban.

Articol preluat de pe: roaliment.ro